Přeskočit na obsah
  • Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI

Komunikujte s námi digitálně pomocí EDI

17. 12. 2024
shutterstock_2384144101_kopie2

Komunikujte se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod strukturovaně a digitálně. Pro snadnou a efektivní výměnu elektronických obchodních dokumentů mezi naší společností a našimi partnery jsme začali využívat řešení EDI (Electronic Data Interchange / Elektronická výměna dat). Díky němu je možné dosáhnout rychlejšího a přesnějšího přenosu dokladů, automatického zpracování a odbourání chyb, které vznikají při ruční práci s daty. 

Elektronická výměna dat je již čtyři desetiletí synonymem pro optimalizované procesy v rámci dodavatelského řetězce. V dnešním světě je klíčovou technologií pro všechny inovativní společnosti. EDI slouží zejména pro automatizaci výměny objednávek a fakturačních procesů mezi obchodními společnostmi a výrobci. Systém totiž umožňuje elektronický přenos všech dokumentů v reálném čase, jejich okamžitou kontrolu a následné zpracování. Prostřednictvím EDI komunikace lze zasílat objednávky (ORDERS), avíza o dodání (DESADV) a zbožové faktury (INVOIC).

Hlavní výhody EDI
  • Rychlost a spolehlivost: Elektronické zasílání objednávek zvyšuje rychlost a spolehlivost doručení.
  • Snadná kontrola: Díky notifikacím je možné téměř ihned zjistit, zda byla objednávka přijata ke zpracování.
  • Dostupnost: Informace o objednávce lze zjistit na jakémkoliv zařízení s přístupem k internetu.
  • Automatizace: Díky automatickému načtení položek a údajů z objednávky ubyde dodavateli značná část manuální práce.
  • Snížení chybovosti: Minimalizují se chyby, které vznikají při manuálním zpracování objednávek a faktur.
  • Sledování zboží: Digitalizované informace o šaržích a exspiracích usnadňují sledování zboží v distribučním řetězci.
  • Plynulejší zásobování: Elektronická komunikace může přispět k plynulejšímu zásobování pomocí včasného zajištění substitutů.
  • Zrychlení příjmu: Do systému je možné doplnit paletové SSCC kódy, což umožní zrychlit příjem zboží.
  • Úspora nákladů: Díky automatickému zpracování faktur pomáhá EDI šetřit čas a náklady na tisk, poštovné a archivaci.
  • Rychlejší distribuce: Zkrácení doby pro kontrolu faktur a rychlejší uvedení zboží do distribuce.

Zapojení do EDI se společností PHOENIX

V případě zájmu o nastavení a zahájení EDI komunikace se společností PHOENIX lékárenský velkoobchod stačí vyplnit registrační formulář u našeho integračního partnera, který vám s implementací a zapojením do systému EDI pomůže. Ve formuláři naleznete také detailní informace o jednotlivých dokladech, jejichž výměnu společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod aktuálně podporuje.

EDI registrační formulář →

 


Mohlo by vás zajímat

UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY
3. 11. 2025

UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY

Vážení zákazníci, aktuálně jsme se setkali s větším množstvím případů našich zákazníků, kterým byly doručeny SMS zprávy avizující doručení placené…
Změny ve vedení skupiny PHOENIX
20. 10. 2025

Změny ve vedení skupiny PHOENIX

Od února 2026 dochází ke změnám ve složení představenstva skupiny PHOENIX. Dosavadní členové Steve Anderson a Stefan Herfeld předají své odpovědnosti…
PHOENIX na Pharma Profitu: efektivní komunikace díky EDI
13. 10. 2025

PHOENIX na Pharma Profitu: efektivní komunikace díky EDI

PHOENIX lékárenský velkoobchod se minulý týden zúčastnil 21. ročníku kongresu Pharma Profit, který se konal 9. října 2025 v Clarion Congress Hotelu…