Pharmapoint Logo

Zákaznické centrum

K vyřizování různorodých požadavků je našim zákazníkům k dispozici Zákaznické centrum, které slouží jako primární kontaktní místo s naší společností. Hlavním posláním Zákaznického centra je neprodleně poskytnout našim zákazníkům odpovědi na konkrétní dotazy s důrazem na přátelský a profesionální přístup.
Naše Zákaznické centru poskytuje následující služby:

  • realizace standardních i specifických objednávek
  • evidence reklamací do systému
  • informace na dotazy týkající se veškerých dokladů
  • poskytuje veškeré informace:
  • o dostupnosti sortimentu
  • o stavu objednávek
  • o termínu dodání
  • o stavu reklamace
  • o probíhajících marketingových nabídkách

Naší prioritou je spokojený zákazník, proto vyvíjíme maximální úsilí k zajištění 100% dostupnosti našich služeb šest dní v týdnu prostřednictvím naší bezplatné zelené linky 800 800 830. 

www.phoenix.cz
Copyright 2017 | Created by Webster, s.r.o.

PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., K pérovně 945/7, 102 00 Praha 10 - Hostivař, IČ: 45359326, DIČ: CZ45359326
společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 275345
To Top