Pharmapoint Logo

Zákaznické centrum

K vyřizování různorodých požadavků je našim zákazníkům k dispozici Zákaznické centrum, které slouží jako primární kontaktní místo s naší společností. Hlavním posláním Zákaznického centra je neprodleně poskytnout našim zákazníkům odpovědi na konkrétní dotazy s důrazem na přátelský a profesionální přístup.
Naše Zákaznické centru poskytuje následující služby:

  • realizace standardních i specifických objednávek
  • evidence reklamací do systému
  • informace na dotazy týkající se veškerých dokladů
  • poskytuje veškeré informace:
  • o dostupnosti sortimentu
  • o stavu objednávek
  • o termínu dodání
  • o stavu reklamace
  • o probíhajících marketingových nabídkách

Naší prioritou je spokojený zákazník, proto vyvíjíme maximální úsilí k zajištění 100% dostupnosti našich služeb šest dní v týdnu prostřednictvím naší bezplatné zelené linky 800 800 830. 

www.phoenix.cz
Copyright 2017 | Created by Webster, s.r.o.
To Top